dissabte, 13 de desembre del 2008

Benvinguts al caos...

Hola, si us heu passat per aquest blok és que; o bé us avorriu molt o bé que us interessa la seva temàtica (la qual encara desconec, bàsicament perquè de moment només l'he creat amb la intenció de posar-hi una única i trista notícia... XD) o bé perquè també heu estat maleïts pel poder i l'atracció irresistible de les espirals... Doncs bé, si una cosa és segura és que aquí m'entregaré lliurement al caos vaja, que serà com una mena de pluja mental aleatòria d'idees i projectes, somnis, aficions, neures, novetats, paranoies i potser de tant en tant, us premiaré amb una mica de contingut realment interessant (però molt de tant en tant, perquè patiu el mono que deixa XD). Així doncs, amb això em despedeixo fins que l'espiralmania que m'està induïnt a dur a terme aquest projecte em dicti quin és el següent pas... Arreveure ^^!

8 comentaris:

  1. Tres coses:
    Argh, està en castellà.
    El veig molt ordenat per ser caos.
    Havia vist blog, bloc, blag, pero mai havia vist blok, es curios xD

    ResponElimina
  2. per qué té el mateix diseny que el d'en sanse?

    per cert, t'agrego als links (i al RSS)

    ResponElimina
  3. jaja veig que ja thas fet un blog^^ aixins m'agrada :)

    per cert, el titol es original ^^

    apaa viaaaam si escriuss bastantes paranoiess teves, ja m'anire passant n_n

    ResponElimina
  4. sí, m'he sentit fortament maleïda per l'espiral...
    si eso algun dia quedem per menjar caracolienses crus, ke me'n han donat ganes...


    PD: sanse not keixis tan ke curiós va amb accent

    ResponElimina
  5. Uix no sé jo si em sentarien gaire bé els caracolienses o caracolenses o caracolinenses o com vulgui que es diguien XD. Diem que això de jalar-me "algo" que abans havia estat una persona humana pos... Casi que no XD.

    P.D: Merci a tots per postejar, espero que continueu així :P

    ResponElimina
  6. Bones edupKa!! xD doncs jo m'he passat per aquí perquè he vist el teu comentari al blog d'en Xose ^^' si t'haig de ser sincera, si no hagués estat així no m'hi hauria passat mai per aquí xD

    ResponElimina
  7. És igual, lo important és k t'hi hagis passat ;) K s'agraeix molt ^^ Esteru-chan.

    ResponElimina
  8. Edu, t'estic comentant quan tu estàs darrera meu extorsionant-me per a que postegi, vagi bé!

    ResponElimina