dimarts, 16 de desembre del 2008

Piratejant PSPs...

Doncs sí gent, ahir a la tarda en Johnny, en Sanse i un servidor ens vam posar a piratejar/actualitzar/"destotxonar" (Léase "desbrikear" XD) ni més ni menys que 4 PSP.
Per començar vam Pandoritzar la bateria de la maquineta de'n Johnny i vam convertir una de les memory sticks d'1GB de'n Sanse en una memory stick màgica. Realment jo ja havia treballat amb aquests temes de la PSP però tenia certs dubtes sobre el correcte funcionament d'aquest "mètode". Ara puc dir en primera persona que, després de crear-lo i emprar-lo personalment, no es pot demanar més que: instalar (a partir d'un firmware oficial) el custom m33 en menys d'un minut per consola XD i desbrikejar un "rajol" (literalment) o "pisapapeles" super car en aproximadament el mateix temps... Acte seguit, mentre ells feien uns smashos vaig acabar d'actualitzar els firmwares a la versió m33-4 per habilitar unes versions actualitzades del millor pluguin d'emulació de PSX. Vaja, que la cosa va anar de Sony ahir... XD I acte seguit calia estudiar per un examen que he tingut avui dimarts 16 de Desembre tot i que... Això d'estudiar fa una mandra... Així que em vaig unir a les rondes d'smash XD... Sí ho sé, m'ho hauria de prendre més en serio hehehe... Però això serà més tard ^^.

P.D: L'examen ha resultat ser "un joc de nens" XD
P.D 2: Ara caldrà fotre colzes amb el de Reaccios Químiques que tinc divendres a les 13:00 hores i k no em permet marxar d'hora cap a Saragossa amb en Sanse... T_T Ves a saber a l'hora que arribarem XD.

6 comentaris:

  1. Per culpa teva m'he quedat sense rajol T_T.

    No, en serio, el meu cosí està molt content de tenir un rajol convertit en PsP

    ResponElimina
  2. joc d nens joc de nens... ¬¬ vigila on ho dius perquè hi ha gent que ens hi juguem la nota!! XD

    reaccions químiques sí que serà un joc de nens :P

    ResponElimina
  3. Si clar... com que jo no tinc PSP em margineu...

    ResponElimina
  4. Ara en serio, encara que només fos un minut desbrickejarles/customitzarles, crear la Magic Memory i la Pandora Battery ens va portar un bon rato, sobretot per culpa dels HOYGANS que no tenen res més a fer que escriure tutorials...

    PATA PATA PATA PON!

    ResponElimina
  5. Per cert, m'ho has posat realment difícil amb les 4 cançons per posar al reproductor...

    ResponElimina
  6. una daquestes 4 psp era den neo?? xDDD
    quins cracks q esteu fets^^

    ResponElimina